Na platformie musicraft.pl umożliwiamy użytkownikom bezpieczną płatność za usługi. Co to oznacza? Masz gwarancję, że otrzymasz dany towar oraz, że otrzymasz go w terminie – w przeciwnym razie możesz ubiegać się o zwrot środków.
W dodatku każdorazowo po zakupie usługi przez naszą stronę możesz wystawić Usługodawcy opinię oceniając jakość jego pracy. Więcej opinii powoduje lepsze pozycjonowanie danej oferty, a co za tym idzie większą ilość klientów.
Zakup usługi krok po kroku:
1. Kupujący klika Kup Teraz, następie wypełnia szczegóły dotyczące zamówienia oraz załącza potrzebne do jego wykonania pliki i dokonuje płatności. Pieniądze trafiają na konto serwisu musicraft.pl, zamówienie pojawia się w Moje zakupy u Kupującego oraz w Moja sprzedaż u Usługodawcy.
2. Usługodawca ma teraz 14 dni na wykonanie usługi. W tym czasie musi dostarczyć ją do Kupującego (np. przesłać przez czat link do pobrania pliku/plików) i kliknąć w zakładce Moja sprzedaż przycisk POTWIERDZAM REALIZACJĘ. Jeśli nie zrobi tego w określonym czasie Kupujący będzie mógł otworzyć dysputę* i ubiegać się o zwrot środków.
3. Jeśli Usługodawca potwierdził realizację Kupujący ma 7 dni na zaakceptowanie usługi lub zlecenie poprawki. Następnie w zależności od wyboru transakcja przebiega na różne sposoby:
3.1. Jeśli zaakceptuje usługę pieniądze z konta musicraft.pl zostają wypłacone Usługodawcy, transakcja jest zakończona, a Kupujący może wystawić opinię.
3.2. Jeśli zleci poprawkę daje Usługodawcy kolejne 7 dni na wykonanie usługi. W tym czasie Usługodawca wykonuje poprawki według wytycznych Kupującego. Po skończeniu znów przesyła pliki i klika POTWIERDZAM REALIZACJĘ. Następnie Kupujący znów może zaakceptować usługę (krok 3.1), lub otworzyć dysputę* i ubiegać się o zwrot środków.
3.3. Jeśli w ciągu 7 dni od potwierdzenia realizacji Kupujący nie dokona żadnego wyboru odnośnie akceptacji usługi pieniądze automatycznie zostaną przekazane Usługodawcy. Transakcja zostanie uznana za zakończoną, a Kupujący będzie mógł wystawić opinię.
*Dysputa
Jeśli Usługodawca nie wykonał usługi w ciągu 14 dni, lub po wykonaniu poprawek wciąż nie jesteś zadowolony z tego co otrzymałeś możesz kliknąć przycisk OTWÓZ DYSPUTĘ w zakładce Moje Zakupy.
Dysputa spowoduje otworzenie czatu między Kupującym, Usługodawcą oraz Administracją, na którym obie strony transakcji powinny przedstawić swoje argumenty. Następnie w zależności od sytuacji Administracja zdecyduje o zwrocie środków Kupującemu, lub przekazaniu ich Usługodawcy.
Uwaga, jeśli nie jesteś zadowolony z jakości usługi, ale została ona wykonana wystaw Usługodawcy adekwatną ocenę. Zwrot środków otrzymasz tylko jeśli usługa nie została w ogóle dostarczona, lub całkowicie odbiega od tego co ustalone było w szczegółach zamówienia (np. zamówiłeś okładkę płyty z dostarczonych przez Ciebie zdjęć, a otrzymałeś rysunek zrobiony w Paint).
Usługa indywidualna:
Jeśli, żaden z wariantów oferty usługodawcy nie pasuje do tego czego szukasz kliknij przycisk "Usługa Indywidualna" widoczny w ofercie usługodawcy po prawej stronie, a następnie opisz w nim zakres usługi jakiej potrzebujesz oraz zaproponuj swoją cenę. Przeniesie Cię to do specjalnego chatu, w którym usługodawca będzie mógł przyjąć, lub odrzucić twoją propozycję. Jeśli ją przyjmie w zakładce "Moje zakupy" automatycznie pojawi się nowy zakup, który będziesz mógł opłacić z poziomu tej zakładki lub wygenerowanego wcześniej chatu. Dalszy proces postępowania będzie taki sam jak dla każdej innej usługi zakupionej na stronie.
Aby mieć pewność, że Usługodawca zaakceptuje twoją propozycję odezwij się wcześniej do niego i ustalcie zakres oraz cenę.
Wskazówki:
1. Przed zakupem usługi najlepiej jest skontaktować się z Usługodawcą (przycisk „Napisz do autora”) oraz omówić szczegóły swojego zamówienia.
2. Jeśli nie chcesz płacić za usługę „z góry” nic nie stoi na przeszkodzie. Napisz do usługodawcy i ustal z nim szczegóły, jeśli pasuje mu taka forma rozliczenia to zakup usługę dopiero po jej wykonaniu. Wtedy usługodawca od razu potwierdzi jej realizację, a ty ją zaakceptujesz i pieniądze zostaną mu przelane. Pamiętaj jednak, że płacąc przed wykonaniem usługi nie przelewasz pieniędzy prosto na konto usługodawcy tylko do serwisu musicraft.pl i jeśli zostaniesz oszukany możesz otrzymać te środki z powrotem.
3. Jeśli żaden z wariantów oferty Usługodawcy nie pasuje do tego czego szukasz skontaktuj się z nim, a ten utworzy specjalnie dla ciebie Usługę Indywidualną, którą będziesz mógł jednorazowo zakupić z poziomu czatu. Daje to całkowicie wolną rękę w kwestii płatności tak, aby można u nas opłacić każdą usługę, niezależnie od jej charakteru.
4. Usługodawca może wystawić wariant usługi o tytule „Zaliczka”. Wtedy po zakupie od razu potwierdza jego realizację, a Kupujący powinien ją od razu zaakceptować.
5. Przy płatności za Klipy oraz Studia Nagrań proponujemy rozliczać się po wykonaniu usługi, lub w 2 etapach: najpierw zaliczka, a następnie reszta pieniędzy.
6. Pamiętajcie, że wszystko zależy od Was! Najważniejsza jest komunikacja między Usługodawcą i Kupującym, musicraft.pl jest tylko portalem, który udostępnia Wam bezpieczny system płatności, wy możecie wykorzystać go jak chcecie. Można płacić za usługę po jej wykonaniu, można wpłacać zaliczki lub można zapłacić za coś „z góry” i czekać na wykonanie usługi, a w razie oszustwa ubiegać się o zwrot środków. Oczywiście możliwe jest też rozliczenie się za usługę poza naszym portalem, ale nie gwarantujemy wtedy bezpieczeństwa oraz nie umożliwiamy wystawienia opinii.